Tags

, ,

I need Feminism want Mensen mannen om mij heen zeggen dat vrouwen emancipatie al voltooid is en dat feminism niet meer nodig is in de nederlands. Ze zeggen dat onderdrukken van vrouwen is iets wat gebeurt “in andere delen van de werld”.

I need Feminism want ik zit op kantoor met mensen mannen die denken dat sexistische opmerkingen schadeloos en grappig zijn en dat ik geen probleem ermee moet hebben omdat ze het niet tegen mij maar “IN HET ALGEMEEN” hebben.

I need Feminism want als ik  op een sexist reclame of sexistische/homeofobisch/transfobisch opmerking reageer wordt tegen mijngezegd dat ik de grap gewoon NIET BEGRIJP omdat ik geen nederlander ben en de “MENTALITEIT” niet ken.

I need Feminism want mannen zijn nog steeds blind voor hun privileges en niet eens merken hoe ze de ruimte overheersen en het onaangenaam voor vrouwen maken.

I need Feminism want mensen mannen denken dat als ze nooit hebben gehoord dat een vrouw die ze kennen verkracht is dat betekent dat het heel zelden gebeurt. Een op de zes duizend of zo (wat? een op de negen? dat kan niet..)

I need Feminism want het sprookje over heleboel (50% ten minste!) valse verkrachting beschuldigingen nog bestaat.

I need Feminism want Amsterdam is een haven voor vrouwenhandel en het wordt nog steeds mensenhandel genoemd hoewel de slachtoffers VOORAL vrouwen en meisjes zijn.

I need Feminism want in de Internationale Vrouwendag ik wordt gefeliciteerd!

